Sıkça Sorulan Sorular

    Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

    Bu sayfada bizlere iletilen sorular arasından derlediklerimiz bilgi amaçlı yayınlanmaktadır. Eğer sorunuzun cevabını aşağıda bulamadıysanız lütfen Whatsapp hattından iletişime geçiniz.

    Arızalı Cihaz Onarım Süreci Nasıl İşliyor ??

    Öncelikle cihazdaki arızanın teşhisi için teknik servise alınır. Yapılan analizler sonucu cihazdaki arıza ve çözümü ile ilgili rapor fiyat teklifi ile birlikte sizlere iletilir. Onayınız doğrultusunda onarım işlemi yapılır ve cihaz teslim edilir. Eğer onarım onayı verilmezse cihaz iadeye çıkarılır ve bu işlemden herhangi bir ücret talep edilmez.
    Kurumsal müşterilerimiz için ayrıca cihazı gelip sizden teslim alıp teklif hazırlayıp onarım sonrasında getirip yerinde kurulum yapabiliyoruz.

    Hangi Markalara Hizmet Vermekteyiz ??

    Baskı sistemleri alanındaki tecrübemize güvenerek, marka bağımsız tüm cihazlarınıza hizmet vermekteyiz.

    Yazıcı Kiralama Yapıyor muyuz ??

    Evet, yazıcı kiralama modelimiz mevcut. İşletmenizin büyüklüğü, aylık çıktı sayısı ve kirlanacak yazıcı bilgileri yerinde tespit edildikten sonra sizlere özel iş modeli oluşturuyoruz. Dilerseniz tamamen kiralık, dilerseniz satınalma sonrası çıktı başına kiralık gibi çok farklı modeller geliştirebiliyoruz. Yazıcı kiralama ile ilgili yazımıza ulaşmak için Tıklayınız.

    Plotter Cihazı için Yerinde Destek Veriyor muyuz ??

    Evet, Plotter tipi baskı cihazları yerdeğişikliği zor sistemler olduğundan, tespit ve teklif süreçleri yerinde yapılabilmektedir. Normal süreçten farklı olarak; teklif cihaz başında yapılır ve onay süreci o esnada ilerletilir. Onay alınır ve onarım gerçekleştirilir. Onay verilmediği durumlarda önceden belirlenmiş olan servis ücreti fatura edilir.

    Toner ve Mürekkep Gibi Sarf Malzeme Değişimleri Hakkında ;

    Cihazınızın sahip olduğu toner yada mürekkep sarflarının değişimlerinde sizlere 2 farklı teklif sunabiliyoruz. Talebiniz üzere orijinal sarf malzeme de kullanabiliyoruz ya da size herhangi bir sorun yaşatmayacağını bildiğimiz ve tecrube ettiğimiz muadil sarf malzeme de kullanabiliyoruz. Bilginiz dışında cihazınızda hiçbir değişiklik yapılmayacaktır.

    Yazıcım Sürekli Arızalanıyor Yaptırmaktan Bıktım Ne Yapmalıyım ??

    Teknik Servisimize gelen tüm cihazlar için bakım performans analizi yapılmaktadır. Siz istemeseniz dahi gelen teklif içerisinde arıza onarımının size tekrar sorun açma olasılığı, yapılacak olan işleme ödeme yapmaktansa cihazın yenilenmesi gerektiği gibi öneriler sunulacaktır. Yeni cihaz teminini biz sağlamasak bile size sürekli arıza çıkaracak bir cihaz için ödeme yapmamanız tavsiye edilir.

    Kredi Kartı İle Ödeme Yapabilir Miyim ??

    Evet, dilediğiniz banka kartı ile 12 taksite kadar ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

    Arızalı Olan Cihazı Kargo İle Göderebilir Miyim ??

    Kargo, bireysel müşterilerimiz için kullandığımız bir yöntemdir. Fakat kargo taşıması esnasında yaşanabilecek olan tüm sorunlardan müşterimiz sorumludur. Elektronik olan hiçbir cihazın kargo taşımacılığı ile gönderimini tavsiye etmiyoruz.

    Aynı Arızayı Tekrar Yaşadım Ne Yapmalıyım ??

    Teknik Servisimizde onarım gören tüm cihazlar, 90 gün boyunca garantimiz altındadır. Çözümlediğimiz bir problem bu süre içerisinde tekrar ortaya çıkarsa herhangi bir ücret çıkmadan cihazınızın onarımı yapılacaktır.

    Whatsapp
    Yardım Robotu
    Yardım Robotu
    Hadi sorunu birlikte çözelim...